Face It+Me

Så var första dagen avklarad med massa att göra, datasystem  uppläring fixit, räkneskap, bankbesök, kassauppgjör och sen ommöblering i  salongen vart suuuuper=)
så nu väntar vi in våra fatboys vita, ny glasdörr för inskärmning, mer(nya) hyllor till produkter, stooor lampa, vita krukor med pynt i, jaa hel makeover och detta kommer bli fantastiskt fint och jag trivs redan. jobbar ju jämte frisör salongen Adam&Eva och de är heelt super kula och trevliga där. bara älskar min bransch, allt vi kan göra, och alla människor man träffar och hjälper=) man får en speciell kontakt.
Tusen tack till min mamma Maria Dysholm och "Pappa" Jan Lundberg utan er hade inte jag vart här idag, ni betyder allt för mig och jag hoppas jag gör er stolt=)

Bilder kommer när vi gjort iordning, inga före el efter bilder vill bara visa hur det blitt när jag kommit in i bilden!

ska skriva lite mer om beh. och produktserier senare, när allt är på plats.

Jesper var och kollade lån på banken till köp av bostad, det gick bra, så nu ska man kolla , kolla och  kolla så dyker nått upp kanske i smaken för familjen Dysholm/Andersson.

Taco kväll hemma, vatten bus, bokläsning, skype med mamma och jan trottsen dålig sändning...
vhilja blir heeeelt galen vid skypdaterna haha=)

Nu är jag helt slut, joo vhilja säger till nästan varje gång hon ska kissa el b**sa på potta nu när hon äör utan blöja=) heelt fanstastiskt duktig hon är ju bara 19 månader, min lilla älskling!
bästa i Världen=)

nu tar vi helg..=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0