min magen svek mig, eller var det jag som svek dig?

Jan sa till mig en gång för länge sen "anna du kommer få problem med magen när du blir äldre, tro mig" det gör jag idag jan! synd att man fattar lite sämre i yngre ålder.

Påsken var fantastisk , tills jag blev sjuk, ordentligt, magkattar BIG TIME!
Inläggning på Aker sjukhus+dropp och undersökning, jaaa stress och dåliga kostvanor är väl spöket i magen, men allasom vet hur det är att ha späckade scheman vet el kan förstå att  det är svårt att lägga in bromsen ibland.
nu har jag fått nya mediciner nexium, tycker dom fungerade sådär, men nu äntligen börjardet släppa tack gode gud efter 2 dagar med xtrem smärta och kastupp. blääää....
Vhilja och jesper har haft det super ute och myst på, så det är jag glad för att hon har haft det kul i alla fall=)
Tillbaks på jobb idag, men gick lite tidagre från adiministrativa sakerna som jag fick klart på morgonen. tack för det så nu prommis med elvis, medicin uthämt, handling av lite mat...
och invänta  mina älsklingar!

Säger även grattis igen till mIn svärmor som hade 61 års dag igår, och min Kusin Malin som fyller år idag.

imorn är det hårfärgning och fix av mitt utseende, som förfall dessa  dagar, h-vete 4 kg ned direkt av sjukdom, inte kul när man kämpat sig upp i enhärlig vikt och form inför bech 2011 men men, då börjar jag om!

adios



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0