All I Want for Christmas is youuuuuu...

Den stora paket öppnar dagen för meg och jesper var igår kväll efter vår fajiitas middag och vilka pakket=)=)) ha är så snäll till trotts att jag sa att jag INTE behövde nått mer än han och vhilja och en julgran som oxå står så grön och gran(den nya efetrsom den gamla redan var död när vi  köpte den)
Iphone,massa fina kläder, underkläder, smycken, tofflor, myskläder, och massa kärlek.
Kan inte bli mer idylliskt och fantastiskt.
Vhilja ska öppna sina pakken idag och det blir kul+att jag och jesper har sparat lite=)
Jesper fick av mig en Fransk kockkniv som var super fin, lite hemlisar, och en ny kockpanna som är av järn med långt trähandtag som han önskat sig min Alldeles egen privata master chef!

Imorn Åker vi jag och vhilja m hundar, blandade känslor men jesper ska jobba och ville att vi skulle åka eftersom han kommer alleles snart.
men en jul utan han är inte komplett fastän jag vet det kommer bli Toppen i alla fall  med hela min galna familj=) och världens zoo till råga på det haha! fantastiskt!

Julen kommer bli underbar , och att få vara hemma efter Jesper mammas bortgång känns som det enda rätta! Få tid att ordna, få tid att känna alla känslor och vara med familj och min vänner det är exktremt betydelsefullt!

Nu är klapparna under granen har inte kunnat ha dom där tidgare för vhilja öppnar allt, "vhilja bara åpna litt mamma, inte hela klappen bara litt och titt" trolllunge du är vårt ALLT!!

Nu ska det packas i min Polo väska som rymmer massa nödvändigt och garanterat onödvändigt.
Klappar är inslagna, läggan städad, resan är nära....

snart ses vi Piteå och min bästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0