Snowing oh so Lovely!

Igår kväll singlade snön ned från himlen , stoora flingor kom och det ligger i dag kvar JAAA!
å himla fint och ljust det blev. så jag och vhilja har  ju då åkt pulka idag=)
Hundarna älskade snön och elvis tog helt av rulla, sprang och busa, Lilly lite mindre för att sen bli inpackad i barnvagnen!=)    (bara bita ihop trotts dålig form)

Jan Ringde och sa : biljetten är eran kan ni komma och fira Jul=) ÅÅÅÅ helt fantastiskt !!
Jag och vhilja åker pga Jesper måste jobba hela julen, så han sa: ÅK ni=)
Blir väldigt trist att vara utan Papi Jesper, men vi har 100 Jular framför oss ....
Så vi  lyfter väl  den 22 el 23, men ett lass av väskor och klappar, och säkerligen det dubla tillbaks=) Vhilja har vart en snäll flicka så jag har fått höra att tomten tänker komma med en del!!!=)

detta blir vhiljas 3e Jul , och jag ser framemot detta=)
Julemat,Tomtar,sång,JulTV, Och massa snö Piteå det beställer jag!

Familj, Mamma 50 år, Vänner, umgänge ja allt som julen hör till och så fyller jag år med=)
På Julafton och det är sista året som 20+åring sen glider man in i 30 åren !
Ids inte ens prata mer om det! huuu obehagligt att tiden gick så fort, men när vhilja  kom så  har man ju fokus på henne hela tiden och då flyger tiden iväg för allt är så fantastiskt!

Hosta och förkyldningen hänger kvar febern är borta, men jag var tvungen att cancelera min och vhiljas tripp till Falkenberg TYVÄRR!! har ingen ork :( så jag bokar om resan till Januari, känns så tungt att  åka flera timmar i tåg och inte ha nån energi, ska jag och Fatima hänga ut some days så behöves det en GOD del!!! men det är  inte länge till Januari då ses vi=)

På måndag blir det Acid treatments(Us order) på mina vänner Matilda, Harlem och Elle.
Och mitt hår skall ordnas på så det är AWESOME till jul.
Vhilja har fårr Kevin Murphy´s Colur Bug (hårsskugga) färg Rosa som är super kul.
Precis som en ögonskugga fast till håret, bara stryk på önskat område för effekter .
Kul att göra i luggen toppar , botten färg jag vart man tycker både för Vuxna och små absolut en Bra julklapp för de trendy personerna och kula typerna=)



ska kolla lite recept och bestämma vilka härligheter man ska baka till helgen då=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0