Ruff and tuff and strong and mean

Härliga helger med familj vänner och i dessa tider är det mycke bjudningar nu i Juletider och det måste man ju unna sig att gå på när ens vänner ordnar fest!
Lars Eitran ordnade julfest med höööög mysfaktor=) kom lite senare dit för jag hade middag först med Eirik. LOVELY night!

Vhilja förgyller mina dagar med massa bus,skratt,lek och sång vilken onge jag har eller vi=)
Jesper kan man bara höja till skyarna och pussa ihjäl !

Vhiljas kombinerade Julstrumpa med en adventskalender på fylls med Nisse julklappar alla dagar fram till jul så hon är förväntansfull varje norgon när hon tittar i strumpan=)

Bad och bus idag nu väntar soffan med min bättre hälft, imorn blir det julklappar och testa Tiger klänningen en sväng till åååå den är så då kanske det blir den lilla svarta till Nyårsafton!

God afton nu loggar jag ut



Harlem du är fantastisk vennen miiiii=)

Och Lars du strålande ven=) tack för en flott julfest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0