det smiiiiider NOT!

sjuk som attan, försökte jobba, men febern gjorde att jag fick boka om kunderna och fick gå hem och vila! hoppas på förbättring tills fredag, sen helg.
jesper är bättre , vhilja är i toppen form. hon tog förövrigt vaccin idag, påfyllnad.
jesper var med henne och det gick tydligen bra, bara några tårar, sen en lite lekstund och dagis på det.

idag då när man trodde att man kunde få ligga ned för att kurera sig, neeejdå bilen  har gått sönder eller kylaren, rycker som bara den och fastän man fyller på kylarvätska rinner det  ut nånstans, men vart?
som tur är min bästis Daniel Hägglöf king på detta  och har gjorten snabbguidning över tel vad det kan vara.. så nu ska jag snart nedi garage för att kolla detta, jesper  fick flyga av med vagnen för att ta lokalen till dagis, som kan ta sååååå lång tid i detta väder.... fyyyyyyyyyyyyyyy   f*n vad irriterande, men men bara att bita ihop.

mina nycklar försvann även i vistelsen i piteå, såklart, det handlar ju om mig, jag är övertygad om att nycklarna finns hos mamma i huset eller i bilen, tristast är om de ramlat ut på infarten och blivit upplogade kan ju även vara så med min  extrema otur....

Ringde igår Sadias syster som bor i PIteå, hon var en spännande person och ska då kunna få förnimmelser vart borttappade saker är. nått som jag  tror en del människor kan med hjälp av extremt känsliga sinnen , hon sa då att hon fick den känslan att nycklarna var fastklämmda hon fick in en bil eller  i en hall trångt utrymme i alla fall... mamma skulle kolla igen om de kunde hmnat på nått av ställena...
så jag återkommer viss det återfinns, fortare än de kanske tinar fram, heslt då på mammas infart!
nu ska jag fixa mat innan jesper och vhilja kommer, sen ska vi bada.

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0