My will!

phuuuu kluven men ändå inte, nya möjligheter nya utfordrningar , väntar bara in den sista spiken  att vara överens om sen ska det bli en liten frändring. återkommer då till detta.

idag är det kallt -15 brrr, ska till åbbe och karro idagoch äta panacotta och ha sndagsmys.
det blir kul, får bylta på oss  kläder för det blir nog lite kälkåk fr vhilja=)
haft  sovmorgon till  halv  9 idag sknt och utvilad  är jag, igår vaknade nämligen vhilja kl kvart i 5, lite väl tidigt för min del, men  hon var sååå hungrig och åt en fiskpinne  direkt haha=)

vhilja pratar så mycke nu och orden är inte bara vhiljas eget vhilijanska språk utan faktiskt människospråk=) äter, växer, skrattar, busar är en liten envising=) ja världsbäst utan tvekan=)

jesper vilar och  elvis och vhilja med. jag tänkte ta en  kemiskpeeling nu  väntar nog tills ikäll så gr jag den samtidigt på jesper: Priori Idebenon blir det- antiage. tar 10 ggr nu så  man blir  klar innan sommarn. sen är det bara att betälla alla sommar produkter. mmmmmmm i love=)

imorn på jobbet  tänkte jag göra Diamantslip glatta ut huden och ka syreupptaget, sen blir det en 10 dagars c-vitamin  radience kur fr mig och jesper denna från Decleor....REKOMENDERER!!!
som vanligt fr tips bara skriv inlägg el maila.

have a  nice day




Kommentarer
Postat av: Daggen

Anna du var ju fan söt trots gravidmagen utputandes:)

2011-02-19 @ 08:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0