Artist Kathy stav

igår så skulle jag egentligen gått på en konstutställning som en av mina kunder hade på Frogner, helt fantastiskt konstnär abstrakta målningar, lite figurer ska lägga in länken i slutet.
men i och med att vhilja vart så sjuk så skippade jag det så jag ska få en privat show av henne.
och förhoppningsvis så ska ett av hennes verk av konst hänga på våran  vägg!!=)=)

det snöar sjuukt mycket, vad händer??
vhilja är bättre idag och nu gäller det bara att få i henne mat så är hon nästan återställd=) bara hostan då, men  hon klarar det bra med lite  hjälp av Bisolvon.

trist bara att nu börjar man själv tappa formen, har INTE tid att bli sjuk.
curamed, c-vitamin, massa frukt.... ska stoppa virusangrepp.

jesper sover, vhilja sover, elvis sover, anna sover IKKE!!!
jag vill åka pulka helst på holmenkollen den lååånga 3 el 6 km backen, såå kul!
det ska hinnas innan snön smälter.

jag ska göra hudställ nu dessa produkter använder jag till vardags:
dag:
-rengöring Priori Coffeyberry
-Ögon Priori Advance eye  serum
-Serum Ansikte Priori Idebenon el Advance
-Dagcreme Expression decleor el Priori Coffeyberry Day complex
(om jag ska vara uteså använder jag en annan  dagcreme en klimatcrem Cocconing Cream fr. Decleror)

Natt:
-Rengöring Priori Advance(2ggr efter varandra)
- Ögon Samma som dag
- Serum ansikte M.d Intens antiage serum
-Nattcreme Priori Coffeyberry Night Complex

2 ggr i  veckan sover jag med mask för fukt istället för nattcrem.
2-3 ggr/vecka peelar jag huden med Priori Advance Face and Body scrub
el  M.d Daily peel pads.
Sommar använder jag lite andra saker, men det skriver jag då!
kommer prova ut lite nya proodukter för ett speciellt syfte:P


adios


min älskling=)
trötta compadres
no make-up yet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0