At home

hämtat elvis och tog en långpromenad i det underbara vädret +3 och strålane sol, underbart, får vårkänslor direkt.
alla journaler , röntgenbilder och utlåtane Strömsholm behövde är nu faxat och mottagit av Maria och Anna på remissavdelningen, så nu inväntar man ett telefonsamtal av kirurgen och magkänslan säger mig att dom  kan göra nått med detta så det blir bra för elvis resten av hans liv!
jag drömde ju natten till  lördagen att elvis opererades och fick transplanterat ben till  käken hoppas på en sann dröm.
Äta lite potatis, sallad och korv, sen vidare och hämta ut elvis medicin och sen till Nav för att prata me dom.
eftersom mina skor blitt stulna så får jag väl gå och köpa nya såna med....vintern är ju inte riktigt slut än om man säger så.

nu ska jag mysa med min älskade chihuahua och bara vara......

hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0