Magiskt!

så var man hemma i Piteå underbart!
jag och vhilja har det fantastiskt, hänger ut med familj och vänner och saknar Papi Jesper i Oslo såklart men han påratar vi minst 3 ggr/dag .

har undersökt min gamla skada på högra benet(vristen) efter glasolyckan 06. beskedet var väl inte helt kul, en sena är helt av och den andra är väldigt utsliten så det är bara att operera och det vill jag ju, så att benet blir stabilt och jag inte vrickar det stup i kvarten, det är obehagligt!

På fredagen så var det dags för en liten homecoming partaj=) startade dagen med en träff med Min fantastiska vän Hägglöf, möttes upp med daniel och fredde.
sen så bar det av på stan med mamma, kasja, emma och vhilja såklart=9
vhilja gjorde stan och hade super kul, fika på Röda Lyktan, mycket gott !
Tvillingarna Ulla och Karina som äger stället var där, kul att se dom!
klockan gick och efter ett tag så bar det av i bilen hem svidda om till en party outfit=)
Paljettlinne, korta jeans shorts, klackar och massa smycken=)
Emmas kille Dan höll i festen och där var det massa vänner såååå himla kul!!
Min äslakde vän Madde och hennes kille Roger kom dit och även söta Elin och Jim=)
underbart underbart! Kvällen var awesome!

Tarmgas vårt lokala punkband som är helt råa hade reunion på Hägglöfs klubb Challenge så dit styrde vi kosan till VIP sektionen med massa skumpa=)
spelningen var så fantastiskt och Grabbarna rcokade som back in the days=) publiken var helt vilda och vakterna fick mycket att göra för att hålla tillbaks en gaaaalen publik!!!
bra stämmning.
Och jag sjöng sista låten "Kungens Man" med bandet hahaha så kul!
det är speciellt att stå på scen kan jag säga, förstår att artister får en adrenalin kick BIG TIME!!

kvällen avslutades på soffan hos Dan och Emma!

Lördagen sliiiiiten haha men det vart en dag med minnes prat och som jag skrattat.
egentligen var det tänkt lite vin på fårön, men jag var heeelt slut så idag cå ska vi på Havsbadet och Nimbus lekland en skara folk=)
madde ska träffa vhilja och snart så kommer emma och dan!
kasja är vaken efter hennes utekväll och jan med så nu blir det kaffe och sen ska dagen startas!

Min lillasyster Emma hoppade en av sina hästar igår för en tränbare som heter Sari, och vilken utveckling super fin har Yinthe blivit=)
good work sis!

kajsa var med och såg sen sminkade jag henne för kvällens happening=)

Adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0