sjukling ala anna

magen är oooond, fy och   f*n så jag är hemma från jobbet. det är inge kul, skulle aldrig klara mig att gå hemma hela dagarna, sinnesjukt trist! skulle kunna jobba minder timmar och vara hemma mer med vhilja, men hon är ju dagistokig lilltrollet=)
ska hämta henne lite tidigare idag och så kanske jessica och alva kommer om det inte blir för sent, hoppas hade ju vart festligt  att träffa dom, blir så  länge mellan gångerna i bland.
nu ska jag damsuga och städa lite, kan inte sitta still.
jag gillart min side cut skarpt och den gillart moi, ska färga  håret och klippa än lite till, kul  med en förändring som blir så pass mycke utan att röra hela frisyren man har.
klippte den 29e desember samtidigt mamma klippte sig på toni&guy.

snöar gör det big time.

adios


Kommentarer
Postat av: Emma sis

Läckert de blev !

Vi är också sjuklingar.. hosta å tungt huvud. Trist :(

Love you!

2011-01-04 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0