Just idag är jag stark, just idag mår jag bra

Till trotts efter ha spenderat sista av nattens timmar med vhilja vanilja tror det är lilla tanden som spökar, den till vänster brevid de nedersta har spruckit upp...
inte kul, så kl 4 la jag mig på madrassen hos henne, sen gick vi upp kl 6.
Inte det bästa humöret hade hon men efter lite Mjälk, Bamse boken lilla Anna, och sån var smilbanden vart de skulle, men ojojoj vilket humör lillan har alltså haha=)

igår hade vi en uuuunderbar dejt med Alva och Jessica the Preggo, vi hade disco, hoppa sängen, lekte, åt, surrade jag bara helt super, sen så kom Jesper och hämtade oss kl 7 för att göra kväll.

kl 10 ska jag iväg för lite möten, så nu ska det sminkas och promenixas med lilla Röda faran Elvis.

kollar upp lite i påsk om det blir att åka hem,  men inget bokat än.

2,6+ grader redan nu ljuuuuuuvligt.

ikväll blir det lite Paradise HOtel som börjat om haha, jag gillart, sen blir det scrapbooking som inte hanns med igår. jo ska även lämna in bilder för att framkalla så man kan sätta in lite färskare sådana.

har sååå myket bilder.

idag tror jag det blir att platta håret med massa volym i rötterna, så mitt  röda svall kommer till sin rätt=)


detta serum från Priori Idebenon smoothlines använder jag nu kvällstid.
fantastisk produkt för att korriegeria fina linjer, höja elasticitet, öka fukt och stimulera procceser som jobbar antiage. Idebenon complexet är en kemisk framställd antioxidant från en alzhimers medicin som  beskyddar cellerna i och med att det tar si in i cellens energicentra(mitokondrien)
och beskyddar den från oxidering. innehåller A-vitamin oh fruktsyror som oxå jämnar hudtonen.
Super fin produkt.

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0