Vårighet ute

underbart söndagsväder och 2 turer ute med familjen.
man blir på ett strålande humör när solen tittar farm och man känner att värmen börjar sakta men säkert komma tillbaks.

Vhilja älskar detta och vill vara ute massa nu efter den lååånga kalla kalla vintern.
Elvis the chihuahua är i ett härligt vårigt humör dvs,, det går ganska fort när han är borta för att checka upp några andra dogfriends.
unna dig elvis unna dig=)
han och vi går och väntar på att Tila ska löpa, min älskade maddes hund, då blir det valpar.

Imorgon ska jag och lämna in  lite saker på fagförbundet sen så sköter de resten som sagt, skönt  så får vi se vad den totalt inkompetenta och  dåliga fd. chef säger, eller  försöker för han kan inte göra så mycke. och jag säger det igen, what goes around comes around.

snart solsidan och lite tvmys med min Älskling jesper;D
vhilja sover efter en dag fyllf med massa kul ute och inne.

adios i kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0