Dress for succses

dagarna springer förbi och jag med dem.... men allt är ordnat och klart UTAN den perfekta klänningen...vart är du?? måste ju kolla upp det här snarast!
Jag har bilden i huvudet hur jag vill den ska se ut men och hade jag haft en symaskin och lite mer sykunskap så hade jag banne mig tatt och sytt den själv, hade jag vart i piteå där min faster är sömmerska hade jag skissat upp den och frågat snällt om hon var sugen att sy lite men så är inte fallet nu, bara försöka hitta den då men VAAAAR????!!!

En svart med nå blåa inslag, vill jag att det skall vara , korsett aktigtajt upptill utan stroppar, klockformad nedtill gärna lite längre bak och ett stort halsband och kröllar i håret=) blåsvart sotning med BLODröda läppar ååååå , allt kommer finnas utan den fantasi klänningen.
ska kolla affärer som:
- Atmosfär
- Grunelökka Vintage
- Acne
- Riccovero
Får se vad som finnes.

Igår hade jag en trevlig eftermiddag med Lina men massa prat, kaffe och frukt=)
Sen kom la famillia hem och då blev det taccos, bus, modevisning ala vhilja och mamma, dans och sen sova på det=) men herregud vad kul det är med vhilja nu, underbar ålder som hon gärna får stanna i huuur länge som helst!
I förrgårs så fick vhilja den nya flaskan med fjärliar på, Non spill, som hon kan ha i sängen på natten och dricka själv när hon blir törstig, och hon fick till knicksen direkt, inatt var jag in där en gång för då hitta hon inte flaskan , sååå underbart, båda för henne och oss, nu klarar hon det själv =) och man ser hur stolt hon är och hur mkt hon växer av det.
Och en mer vhilja sak, hon har bara blöja på Natten nu, och dagis, men fösöker få personalen att sluta med det, för hon går på potta och gör allt som skall göras nu=) herregud för en duktig tjej, hon är ju bara lite över 2 år, och detta har pågått säkert i 3-4 månader!

insåg ju ganska fort att nån måste hjälpa meg med system kameran så ska ringa hans och be han hjälpa meg.

nu blir det städ städ och städ, varje dag varje minut men jag kan verkligen inte ha stökigt runt meg då blir jag kokko.

Planer smids hela tiden och jag känner min ide är väldigt bra, så nu  är det bara att verkställa denna och göra det TOP NOCH! The time is mine=)=)

Ha en bra dag Adios!

Du är världens bästa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0