He turned 30 two days!

Torsdag kom min älskade mamma, mormor och svärmor hit på besök och för att sitta barnvakt så Jesper fick en brakande 30 års fest och det vart sååå bra.

Fredag väcktes Jeppe med tårtpaj med 30 ljus och sång av oss , Vhilja höll sången perfekt=)
presenter och frukost för att jag och han sen åkte till Sverige för shopping. efter det Massage på Daika spat helt fantastikt fint, kinesisk massage, UNEBART!
På kvällen kom Kajsa lillasyster och martin pojkvän ned på suprise besök=) så kul(jag visste om det)
vin och trevligheter för att sen få födelsedag besök av massa vänner specillet Jonte som kom från Piteå.
Presenter och en väldigt trevlig kväll med Biljard och vänskapshängut.

Lördagen vart jesper väckt och överaskad av min goda vän Eirik som är frisör och stylist the best, och fick klipp/style=) super fint!
Alla överaskade jesper med att komma efter det till oss med ännu mera presenter och sång, för att vi senare åkte iväg för att köra Karting AWESOME.
20 st vart vi 14 körde och det vart super kul att se detta gäng=)
Humöret på topp, skratt, skålar, musik och en toppen dag  för vårt vänkrets!

Hem för att göra sig i ordning för kvällen=) dagen var fylld av överaskningar för Jeppe my Love.
Efter att vi var färding så åkte vi och plockade upp mat, för att bege oss till slutdestionation för kvällen, The Sense Coctaile and Lounge detta hade jag reserverat och alla kom dit då 30 st=) Jeppe Mer presenter och mat, drinkar och huuur kul som helst=)
Jag är så glad över dessa två lyckade dagar coh hur bra det vart!!!! Kunde inte blivit bättre=)
jeppe var/är så Tacksam och glad för allt =) och det är kul att höra

Så tack alla ni som kommit, varit med, deltagit och hjälpt denna dag bli nått soeciellt och minnesvärt UPPSKATTAS OERHÖRT!

Presenterna var totalt AWESOME jaaa det är riktigt bra gjort.

Love ya All

Och Jan som ringde in på lördag medans vi gjorde oss klar för att säga att jag och mina småsyskon får en resa till New york i sommar =) du är bäst, oerhört snäll=) Tusen takk
passar bra för jag och Jeppe ska till Vegas med, hans present från mig=)

Nu sitter jesper och plinkar på sin  fina Yahamha Key Board som han oxå fått, smuttar på sin 12 åriga Whisky i fina nya kläder =) ja han är mega NÖJD det nu mer 30 åriga Jesper andersson=)

God Kväll, mamma tack för allt u are amazing=)=)



....mera bilder kommer när jag får från vänner, hade ingen kamera för den har vhilja ordnat lite med så linsen inte kommer ut;) trollunge=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0