Like I Like It

Helgen svepte förbi med att vi passade liten Hedda, vhiljas bästis på dagis och hemmavid=) leker fantastiskt bra och hela dagen+natten gick toppen=)
Inte en enda tår efter mamma el pappa, vhilja var en sån god värdinna och är helt underbart snäll=)
Vilken lite människa det är, mamma och pappa är stolta!
Vi var på lekkand, gjorde pumpa, och massa annat kul...
Söndagen tyckte vhilja det var helt super att få all fokus igen hehe, så då var hon en liten mysunge.

Benet är inte bra alls, så idag var det läkare och ortoped, så då får vi se vad som vidare sägs:/ hoppas att det går att operera detta ben om inte så skall det tränas upp på bästa sätt... men som förr blir det aldrig! Men jag har ett ben så det är ju bra!

Helgen närmar sig med stormsteg och det blir helt AWESOME!
ska skriva en hel resume se men det går desverre inte före, men OJ så jag längtar tills fredag och ehla helgen.

Höstligt väder med massa vakkra löv på marken, +12 grader ute, och ingen blåst, lite regn i luften men det är super duper väder verkligen för att vara denna årstid...

idag ska jag träffa Lina och jag ska gå in med systemkameran och kolla vad som är galet med minneskortet? för nu har jag vart för länge utan kamera får panik, speciellt att jag inte kan fota vhilja. filmkameran behöver oxå tömmas så det ska jag fixa idag med . allt måste vara i BOX!

Mycket som hände i livet mitt och andras=) positiva saker efter lite tumult.

Eirik Thorsen öppnar snart sin salong i Grensen 8 en Adam och Eva filial=) det blir super med denna fantastiska människa och hans team! längtar tills invigningen=)

Jesper min älskling snart smäller det älsklingen min.

Vhilja har verkligen bara blitt den lilla surrhumlan pratar, sjunger och är helt super duktigt på att prata och förklara, fått 2 nya tänder så nu är det 13 tänder, sakta men säkert  kommer det.
Modevisning tränar vi hemma haha=) och hon tycker det är sååå kul, händerna i sidan, vikar på huvve, bestämda steg och snurren innan hon vänder=) TOP NOCH! så det är väl bara att anmäla så hon får gå barnvisningar snart då=) och ja jag tycker inget fel med det, så länge man ser att barnet har kul, och att man själv är med och tar ansvar så allt sker riktigt...

Nu ska jag ta en dusch och ringa lite samtal=)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0