och fullmånen lyste som var den av glas....

hooohoooo mycket ting och tang som jag håller på att nysta i....Grundar om man säger så, ska snart ringa lite samtal för att sen  ta lite beslut=)
Jag vill bara att allt ska gå fortare, men jag har tålamod och ska göra allt för ett perfekt , nä ULTRAPERFEKT slutresultat! nog om det men nästa år kommer det ske en del i Piteå som kommer bli Heeeeeelt fantastiskt!!!!!

Min underbara mamma Maria hjälper mig massa med olika saker , och det har jag enorm tacksamhet för....Vet inte hur jag ska kunna tacka dig nog, men jag ska göra mitt bästa always!
Jan the daddy är en stöttepelare , och enorm hjälp med, tack tack till dig med fantastiska Jan.

Min älskade Jeper har verkligen gjort succse på jobbet, då han nu blitt erbjuden Chefsposition sååååååå kul =) jag är så gla´för hans skull! Han har inte tagit nått beslut utan han ska prata vidare om det till veckan . men oavsett är det en enorm belöning och bara få den möjligheten man växer...och vill göra ännu bättre, prestera ännu mera, blir lite mer som om man skulle ha nått eget;)

mitt långa hår som Matilda fixat så fint trivs jag med massa, men hade ju glömt allt detta styr med att platta hahaha=) eller locka eller göra nå för annars ser det inte helt suveränt ut, men jag har ju fått exktemt bra upplärning från  de mest fantastiska frisörer och stylist vänner så jag är hårfin nästan jämt, nästan sa jag.
Hairtalk är det hår jag har, europeiskt fint hår som blandar sig flott med mitt, ljuskoppar röd, med lite mörkare botten gör det suveränt. detta hår klistrar man fast och är skonsamt mot håret ens egna, lätta att flytta upp när det växer ut, kan användas flera ggr ca 3-4 ggr.
så nu ska mitt egna hår få vila och bara bli bra och växa och bli lååångt , blir inga mer såna dramatiska färgbyten typ var annan  vecka.

HairTalk Jenta

och så ser det ut på...nästan osynligt!

Nä snart kommer Papi Jesper hem och jag ska rulla lite köttbullar, och YES jag gör mina egna nästan jämt! Bästa Receptet från mamma, som in sin tur fått det från bästa Mommo!!!
Och det gott folk var världens bästa, och hon gjorde världens godaste mat och däribland dessa köttbullar.

Ha en fin Fredag alla där ute, i sinne som en viss Dan brukar säga=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0