pleas dont stop the music

lilla dockan min bara hostar och hostar:( speciellt nu på kvällskvisten och läggning, stackars stackars lilla gumman!
Hon fick i alla fall i sig Hostmedicin som dämpar den och minskar irritation så nu verkar det tystare i rummet, hon är så duktig=)

Mysdag hemma. och nu är det spel tid för oss, vänd 10a kul!

Känner mig sugen igen på att börja jobba med frilans make-up igen, så spännande med make-up, och jag tycker brud och fashion är kulast=) INSPIRERAD till TUSEN.

Bildframkallning står på menyn den nästkommande vecka samt att förstora bilder på vhilja=) kan nå vackrare pryda dessa väggar,  no way!
Men  vilka ska man välja? alla är ju sååååååå fina=)

Hasse har tatt super fina bilder genom åren på oss,vhilja,elvis så han ska jag dejta med så jag får kolla igenom och välja där med.
kanske man även tar nått Preggo kort.

Pixbox sidan läggs ju ned sista November så måste kolla där haha=) det finns kanske nå festligt.

Julen ska in i hemmet till veckan så ska inhandla lite fina saker och även en julgran=) men den väntar vi lite med.
Vhilja ska självklart få följa med och välja pynt till hennes rum.
Julpynt är så mysigt, varmt och harmoniskt LOVE IT.

smakade lite av den 30+ åriga  whiskyn iiiiiiiiiiiiiiiiii den rev till i halsen och en väldigt behaglig värme i brösten, god jaaaa faktiskt, men man dricker ju inte många cl om jag säger så=)

HA  en fin kväll, the thrut is out there!

back in the days...WHAT snart 5 år sen åren rusar förbi! FÅNGA DAGEN!

en av min BÄSTA vänner Fatima av turkiska anor=)

=) LOVE U!

malin an me!=)

det bästa!=)

LOVE LOVE LOVE!!!!

Bonus farmor snart 90 år =)
LYDIA

=)

vakkra vakkra älskade lillasyster!=)

och ännu en blond ultravakker ännu minder lillasyster =)
parteeeeyyyyy=)

....sparar lite eller mycke kort till senare anledningar!!!!=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0