So so Lovely

Hemma idag med lilla vhilja och vi myser på. Lilla Vhilja har gjort en suuper fin liten tavla som nu står på den vita komoden på ett stativ=) en liten picasso.
Idag ska vi ta en tur ute i parken och sen får vi se vad dagen erbjuder.
Igår var jag på MR röntgen igen för de var tvungna se mer av de senorna i foten som är skadade, och det skulle skynda på svaren eftersom det inte alls ser bra ut så nu hoppas jag att en oeration kan rädda stabiliteten och att bli kvitt smärtan, och oxå undvika mer förslitningsskador för felbelastning ....

Mitt korta hår är super fint men jag måste ha långt för att vara Anna=) så jag ska sätta in löshår el Matilda den fina ska göra det så då blir det hairtalk såna klister remsor, hållbara, fint hår, och sså flyttar man bara dom när de blir för långt ned =) jag längtar!!! så idag egentligen igår skulle jag kolla färgen, men jag ska gå in idag och se om hon har tid=)
Höstfest har den flotta Matilda även ställt till med på Lördag så dit ska man ju en sväng om=) blir kul!!

Igår var jag med Kristin my blond angel och busa med hundarna the chihuahuas+Pommeranier=)

Jag planerar och planerar och är så himla motiverad för det som komma skall;)
WIIIIEEEE, snart ska jag berätta när tiden är mogen.

Använder neulash nu och har gjort det i 3 v och mina fransar har blivit sååå långa =) fantastisk produkt! har även använt Elastilash, men den är inte lika bra!
Volym och längt blir massa förbättrat, och kan ven användas på bryn för att få öka hårmängd och täthet.



Awesome=)

Vhilja ser nu lite  barntv och dricker / äter oboy och har det everywhere haha=)
sötaste, mammas hjärta, det bästa jajg har!!!

På med kläder och smink sen ut!

The Top Noch!!

jag och matildis=)

ett ÄKTA busfrötrollunge!!!



2 år och världens finaste!!!
tog ca 5 h innan vi fick på henne klänning+ spänne!!!

så här i efterhand så var denna färg super, herregud för alla olika färger i det senaste;)


Kommentarer
Postat av: Zandra

jättefin hårfärg Anna, mild och fräsch :)

2011-11-11 @ 14:43:41
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/
Postat av: Seljord Doctors

Ser man på... Hoppas du hade kul senare på kvällen!

2011-11-13 @ 22:35:20
Postat av: Anonym

zandra=) tack den var fin, men nu är jag koppar röd igen=) som jag trivs i oxå mild och fin=)=)



Haha alltid kul=)=)

2011-11-24 @ 21:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0