Summerparty ala Adam & Eva Style

Lördagen dukades det upp med tapas, god dricka, snacks och ett väldans glatt humör och sist men inte minst massa tävlingar! Detta var succse. Tack för en awesome kväll adam och eva och alla underbara fina vänner och kollegor.
Fina priser från massa olika produktmärken, rena lyxen. Mycket gamla godingar som fyllde högtalarna till max oxh förbi det, dans och trubadur ala steve
n...mycket bra.

Söndagen bjöds på familje tid och massa myigheter inne för regnet bara öste ned ute.
Bislet Bad blev det på efetrmiddagen och bubbelpool,  en av vhiljas favvo saker är bad.
Lillgumman, dyker i utan att tveka med huve före, så man får ju vara i AOUTOfokus hela tiden, men ack så kul=)

Idag var det dåligt väder och jag tog buss till jobb som tog låååång tid, 10 min till vanligt idag 35 min, jaja, kul start.

Vhilja har idag räknat en massa från morgon till kväll, helt själv till 10, och det börjar bli stabilt upp till 14=) herregud va duktig hon är.
Klättrat på elefanten vi har, hängt från min backficka i jeansen och klämmrat sig fast i benet, mycket festlig liten Tjej vi har.
Jesper gjorde kylling och stekt ris idag ala thai mmmm detta var en hitt. matlåda DEF imorron=)

Nu blir det tv och lite avslappning men först lite powewalk med elvis.

God Kväll=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0