Keep it cool

Valborg ! Det var länge sen man firade den förutom för vår vhilja nu då. Men majbrasorna här lyser med sin frånvaro el så satts de igång allt för sent för en liten som vhilja.

Men med lekar som tjuv och polis , favvo mat , bad och mys blev det perfekt från morgon till kväll till trotts för en extremt trotsig vhilja idag som höll på att näästan få mamma ut fokus ;)
Men för en fantastiskt fin dotter vi har, när sovetiden kom och sista puss och kramen så säger vhilja " mamma jag älskar dig , jag ska inte bråka, inte så mycket i alla fall , okey;)"
Och det är så klart helt ok snuttan min!

Bra dag. Var förbi pappa Jesper på jobbet som hade missat att resturangen på jobbet var stängt så jag och vhilja överraskade med kebabrulle och cola:)
Mycket uppskattat och vhilja fick jobba lite med pappa.

Nu är det alfapet med Jesper jag känner mig som en vinnare:)

Rekommenderar:
Jane iredale sunbeam
Ett super fin solpuder med massa glöd som ger en super fin finish på huden.
4 olika färger som även kan användas som ögonskugga och highlighter.



Kommentarer
Postat av: Emma sister

Stor tjejen :)

2012-05-05 @ 19:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0