So unreal..But True

Vaknade denna morgon  med ett Härligt mms  från lilla syster Emma, och en bild på henne och Slash ihaaaaaaaa galet , avund, sjukt kul, helt unreal, magiskt!!
Fått Vara med Han en hel eftermiddag i studion hos min kusin Li på Massa Media i sthlm.
Sambo Dan var även han med och njöt av detta ögonblick som man definitivt INTE gör varje dag.
Trevlig man som är fantastiskt duktig så Emma=)
Och denna fina dialog hade de:

Slash: Where do you want the autograf
Emma: Can you do it on the ass??
S:Yes of course=)

Men Emma tog den på armen och nu ska den tatueras in.



Nu laddar jag och gör mig klar för kvällens visning för Harley Davidson=)
Coola kläder , cool visning=)

Kl 17 är första Visning sen är det löpande till   21   på  Harley Davidson Strömsveien 266 alnabru.
Kom=)

Mimmi ansvarig och Matilda stylist gör ett super jobb=)

En Helt allleles underbar morgon med min Lilla vhilja har dagen bjudits på innan dagis med en super frukost med massa god frukt i tillägg mmmmmmm!


Modellerna efter träning i veckan seent på natta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0