Long time its a long time

Så var min lilla återhämtande blogg paus över och jag är laddad att skriva igen. Har känts som det var bra att få distansera sig lite till olika rutin mässiga saker man har i vardagen.

Hemmet är färdigställt med golv , tapeter och det var planen att göra i sommaren. Så det vi har kvar är att byta lite vitvaror och toan, men vi väntar med.

Har mycket med företaget med möten och utbildningar kul och motiverande.
Allt flyter på och som det ser ut nu är det uppstart i oktober:)

Vhilja våran älskade lilla tös har blitt 3 år den 7e augusti och detta firades i dagarna 2 , ett litet extra kalas den 11 för barn. Lilla gumman blir större och större :)
Inskolningen på dagis startade i måndags och gick super, Fagotten blev det och ligger nära oss, gillar konceptet på dagiset och tänket de som jobbar där har.
Skjöldis namnet på sköldpaddan de har där har fått vhiljas totala uppmärksamhet , många ögonblick spenderas akvariet.

Skriva en sammanfattning till min bankkontakt och sen lite mys i soffan.

Har fått en tillfrågning att föreläsa på Odd Fellows i höst / vår:)
Spännande och har en ganska klar bild om det jag ska föreläsa om.

En liten Thailands tripp är planen i mars med ett annat vänpar+ barn , ser framemot det massa!!

Glasblåsning för min mamma ev imorn på glashyttan, blir kul att se.

Kajsa syster flyttar till Sthlm om 2 v drygt kommer sakna henne oerhört!
Men är helt på att hon absolut skall pröva vingarna.

Emma syster har kommit igång med sin behandlande laser på häst, hund med fantastiska resultat .
Try it!!!

Love life!



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej ! jag heter Viktoria det var jag som födde upp chez amie :) undrar om hon finns kvar och hur hon mår i så fall, jag sålde henne när hon var 4 år.l, hennes bror fick man ta bort nu i sommras, han blev 21 (han var över 1,70 och super feg alltså motsattsen mot chez amie och hennes mamma. jätte tacksam för svar :)

2012-08-18 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0