Body Work and mind control

Phuuuu har mycket att ordna inför flytten känns det som men nu är saken den att det är ju bara att sälja alla stora saker och pyntet får följa och en storrensining blir det av kan jag lova!
Men ack så kul det kommer bli :) och mycket annat som följer med denna flytt gör att man längtar än mer:)

Vi ordnar och grejar inför karnevalen på onsdag på dagis så jag och vhilja ska imorn och kolla vad så behövs till hennes utklädnad som blir : tigerprinsessa :) as bra!!:) blir ju perfekt om man inte kan bestämma sig för en av dom och en tiger med prinsesskrona kan inte gå fel;)

Jag är trött och ska skriva mer imorn så idag ska jag planera mera och lägga upp allt som skall hinnas med imorn ser ut ungefär såhär:
* morgonmys och lek
* toys ar us
* avmaska hundar
* bada
* kvällsdejt med cia
* acid peel
Mmmm en alldeles späckad dag:)
Jag och min lilla trollunge gör staden osäker hehe

Rekomenderar:
Revelon pigment behandling för hemma bruk är super för att få intensivare hår färg så den inte tvättas ut och massa glans.
3 min ska den sitta i och vill man göra den lite mer intensiv kan du göra den 3X3 Ca 2 ggr per vecka i alle fall om du har intensiva färger eller bara vill ha glans och fräschet:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0