Feel...

Månader går fort och nu är det över 2 månader sen min älskade svärmor,jeppes mamma och vhiljas farmor lämnade oss....Så saknad är du med med  oss hela   tiden och sprider din energi!

Idag har det varit en lugn dag med massa  fix och åter fix.
En böter fick man   på 900     kronor för att mitt Trikk kort inte låg vart jag trodde det låg , i min       kortbörs, jesper hade lånat det   , snopet när man är  tvärsäker på att det ligger där och  när man ska plocka fram det till kontrollanterna så   är det BORTA !! NOOOOOOOO.....
det är ingen ida ens att säga bara skriva under och  jaaa betala!
och där var ett par Acne jenas  borta(en del )

Myaig kväll med taco och film, vhilja var trötter idag.Busig dag på dagis!

Imorn är det möte med hemligt;) för att få översikt och kunna göra besluten verkliga hoppas jag att detta går i box och att dealen blir  superb!
allt kommer bli offentligt men inte förrens allt är   klart  bättre så;)

Rekomentation: För dom torra hudarna kan detta klimat bli   påfrestande, fastän jag är totalty fan av produkter med acids+ avitamin så måste man ibland tillgodose överhuden mer detta löser du bra med antigen en    olja  som du brukar över dagcremen då har Nimue sin: Cell Hydrating Complex , perfekt för en torr, narig och även   eksem hud super!
en anna super skön orodukt för huden är Decleors Night balms finns olika;
*NEROLI-fukt
*YLANG YLANG-Obalanserad
*ANGELIQUE-torr
*ROS-känslig
*IRIS-mogen
*EXELLANCE-åldrande
natt, efter behandlande serum, en coctail av oljor och eteriska oljor som mjukgör.

Mys att ha  hundarna tillbaks!
La famillia är samlad....GÖTT!!

och jag har nya hårplaner.....=)

God kväll




Kommentarer
Postat av: Kajsaa

Fin blogg!:)

2012-02-21 @ 09:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0