Fire and rain make beutiful colours

Efter en toppen dag igår så avslutade jag kvällen hemma hos the twins Cia och Milla:) underbart med massa tjesnackis, uppdateringar, planläggning av vin kväll och te stod på menyn!
Ibland hinner det ju gå en stund mellan gångerna trist, men skönt med vänner där man vet var det finns:)
Love all My fab girls in My LIFE!!

Mötet idag var intressant och jag fick en väldigt god inblick hur allt skulle läggas upp och det låter bra på många punkter, men men detta blir inte i alla fall till trotts då planerna blir hemmåt.

Ska komma igång ännu mera med lite alternativ rörande min egna ****** som kommer bli så bra(hoppas jag).

Fick besked ang den nära familjemedlemmen igår och planen låter super så då ger jag massa positiv energi och hoppas att den inre styrkan slår ut det som måste göras!

Liten tekopp eller kanske en Java jo det blir det.

Fick ett Savn för mitt röda svall igen så fint men som sagt denna koppar färg jag har nu är bara så bra:) Tilda you didit;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0