Play it loud

Alla bilder jag lägger upp blir dubletter av nån konstig anledning irriterande .
Helgen har bestått av en härlig kombination av massa barnbus, bad, sparkrace på grefsen kollen, hoppe loppe lek land och kamskjell(färska) samt hummer namnamnamnam herregud vad set är fantastiskt med denna skaldjurs mat och helst hummer!! Och kock Jesper är bara helt rå i köket.

Jag är inte i form alls, slut i kroppen och feber men men det blir att packa sig ut efter vhilja sovit och åka pulka i backen alltså ge järnet tills kvällen sen ska jag lägga mig med ett tjockt duntäcke och kamomill te i soffan och bara vara.

I veckan blir det massa kuligheter och jag och vhilja ska ha främmande onsdag och bjuda upp på tacomiddag.

Återfår lite krafter med lite tv soff häng nu!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1733061/images/2012/pic_186765557.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0