Boom boom

Hej hallå jag skriver så dåligt om dagen och jag älskar det egentligen men har vart lite försiktig i tid då det pratats lite väl mycket om saker och ting samt att jag/vi har haft sååå mycket att göra.

Förra veckan bjöds det på fin besök från Oslo, Emma och Jakob kom körande med motorcyklarna :) mycket mycket trevligt och. Grillning och massa surr bjöds tiden på innan de körde vidare mot Laxälv.
Efter det så kom mina fina kusiner Marie och Malin med deras söner Lucas och Viktor.
Då var det högt tempo i huset vill jag lova, härligt!!
Hann med massa kul innan Malin åkte hem med Viktor före Marie och Lucas som åkte igår.
Känns underbart att ha haft de här!!
Lillasyster Emma har tävlar sina hästar på PRKs hemma tävlingar med fina resultat:)
Lekland, grillning och även middag med det fina blivande brudparet Matte och Sara på järnspisen med sångstund som avslutning i deras hus fick avsluta en fin kväll.

Det målas för fullt och planteras och röjs i rabatten , väntar in inredning som är beställt och planerar min salong;)
Och det kan jag säga går super super bra, jag är toppen nöjd!

Vhilja trivs som fisken i vattnet och njuter dagarna som är soliga och varma med bad och sparkcyklande.
Livet är toppen och jag känner mig lycklig.
Lillgumman lär Sig massa nya saker och har blivit så stor. Funderingarna är många och frågorna är så underbara och ärliga.
" mamma kan igeltotten öppna dörrar"
Nä älskling inte det
" men mamma när jag flyttar ut till lekstugan då kan dom det då, och kan dom bita i fötterna?"
Dessa frågor är för lite drömmar om dessa Igelkottar och att vi har en handtam hemma som bäddar för drömmar och funderingar :)

Man fritt hemma och jag tar det absolut lugnt efter färdigställande av matbords-målning som blev bra. Ett vackert bord fick en make over!

Soffa och säng och se om Jesper kommer hem med nå fiskar.

Fick även min efterlängtade hemma gjorda drömfångar halsband som min super duktiga syster Emma gjort
och fick även göra akryl naglar på syster Kajsa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0