in the end it do not matter!

Då fick man känna av den bitterheten , avundsjukan  och idelösheten denna stad hade att bjuda på.
Att helt SONIKA gå och ta ett märke som en anna promotat genom smutsigt spel gör det bara patetiskt!
Ta det och slit det med hälsan lilla idelösa kvinna.
Eftersom detta bara ger mig dåliga energier och efetersom detta inte leder nån vart kommer jag INTE att skriva nått mer om detta, hon ska inte få nöjet.
Många har underat varför leverantören gjorde detta och som dom jobbar på denna verksamhet är
"först till kvarn" väldigt oseriöst eftersom många löften bryts efter den principen men man/jag kan inte ändra på andra så jag har sagt min ståndpunkt och jag tror att ånger är övergripande men jag lämnar detta och drar mitt ESS från rockärmen och dunkar in ett annat höjdar märke som kommer utklassa detta med mig i spetsen.

Detta kommer medföra att uppstarten kommer kunna bli i mitten på september>oktober absolut inte senare!
Och då mina kära kunder kommer ni få behandlingar av högsta kvalite med total proffsighet och kunskap som leder till dom absolut bästa resultaten för för huden och tilläggstjänst och den bästa sjuksystern för Injektionsbehandling.

jag kommer absolut inte att skriva ut nått mer om min salong, mina ideer eller nämna nån av produkterna bara för att inte detta ska hända igen.
När Mitt företag skall öppnas så kommer jag gå ut med all info och vad som kommer hända=)
Det kommer bli SUUUUUPER!!!
Så detta är det sista jag skriver ang detta och hoppas att ni förstår till trotts att jag har tyckt det vart så kul att hålla alla uppdaterade, kommer även sluta med rekommenderingar tills jag kör igång.

Annars är det renovering, målning, tapeter så pryder dagarna=) mycket kul till trotts att det är mycket tidskrävande och ibland vill jag köra allt till pappa Jan som får måla men när man väl är inne i det flyger timmarna förbi och färgerna blandas och tar form... HÄRLIGT!

Som sagt skall jag lägga upp bilderna men får inte överfört från mobilen utan hjälp haha så imorn kommer dom=)

Vhilja är några timmar med mommo per dag på eftermiddagen som hjälper till så jag kan ordna hemma...
Älskade mamma du är en klippa LOVE U!

En resa till solen för mig och jesper för att få en liten paus och göra nått på tu man hand blir till Barcelona=)
om allt går som planerat!!!

Vhiljas lekstuga hämtas i veckan nu när gården är röjd och trädgrenar kapade.
så skall den inredas.
Då ska tydligen vhilja flytta hemifrån;)

Nu blir det att sandpappra och grunda matsalsbordet!
Efter det hämta vhilja förkvällsmys och mathandling=)

image descriptionMammas hus i Seskarö , Mormors barndomshem. Helt fantatsiskt vakkert!

image description

image description=) sandy




Girls=)

image descriptionLilla Jentan miiiiii <3
image descriptionMy Love
Det vakkraste!






Detta vill jag ha otroligt fina antika inredningsdetaljer jakten är på G!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0