Bring it on

Solen solen solen den gör alla glada, ett smil på var människas läppar när man går ute!
Mys morgon med god frukost, lek och sång och vhilja är hemma med mig idag från dagis bara för att vi kan och vill:)
Väskan packad och iväg till lekparken för bus, sen ska vi förbi Adam och Eva för påhälsning.
Väntar när jag ska få göra mitt hår som inte ser ut nu , håret är så viktigt för att man ska känna sig tipp topp!:)

Dagarna går undan och till helgen blir det till svinesund och handla massa god mat!
God mat och familjemys blir det hela helgen , fantastiskt!

Hoppas på en helt fantastisk sommar som är varm och skön så får jag förhoppningsvis göra operationen snart så jag inte behöver gå med
Gips hela sommaren , ringde och kollade igår ca tid och det skulle inte dröja för länge tills svar, ca 2 -3 v
Och då tänker jag åka hem till nästa vecka så jag får klart allt tills
" the opening" !

Jag brukar ju alltid rekommendera inom skönhet och hud men måste idag skriva om en maträtt som var jätte enkel nyttig och super god:
Ungsbakt lax m. Teriaki sås och grönsaker.
jag använde morot, lök , hela champinjoner.
Toppade laxen med ingefära och potatis till och en härlig grönsallad mums
Ugnen på 160 grader i 20 min så var laxen super samt tillbehöret , finskivat!
Try it !

Återkommer med skönhets biten ikväll.

Nu ut:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Vackra kvinna! Jag ska just till att köpa nya produkter för ansiktet. Kan du inte ge mig lite tips på allt från rengöring till puder? ;) skulle vara dig evigt tacksam eftersom jag

har noll koll! Vet bara att Jag har blandhy :)

2012-03-14 @ 17:45:54
Postat av: Anna Dysholm

Hej Therese=)

Tack så mycket!!

så klart jag kan hjälpa dig med lite rekommendationer för din bland hud.

Då det är svårt att kunna göra en helt överensstämmande rekommendation utan att ha gjort en hudanalys, där man ser, känner och tillpassar allt för huden så det blir skräddarsytt efter din hudtyp och hudtillstånd, gör gärna en ansiktsbehandling=)

Ett märke som jag är väldigt förtjust i och jobbar med är Nimue som har fantastiska produkter för att skapa balans, glöd, stimulerar och förnyar!

Allt från rengöring , peeling , dag+natt crem , serum är viktigt och även masker som blir din effektbehandling ngr ggr /vecka.

skriver ned produkter som är fantastiska:



*rengöring:cleansing gel

*Dagcreme:Nimue day

*Serum:Nimue super hydrating(dag)

*Natt:Moisturiser Plus och har man problem med lite utbrott/finnar så använder man : Purifier

Peeling: Exfoliating Enzymes 1-3 ggr/vacka(kväll)



dessa produkter innehåller olika % av fruktsyror och olika complex av naturliga bioteknologiskt framställda produkter.

när man är tillvänjd på dessa ovanstående kan man välja att mer intensivt jobba med huden dvs kura

den då med en produkt som heter

*Active Lotion( Natt)

en hel flaska och sen göra det 2 ggr / säsong

Toppen!

Lycka till=)=)

/Mvh Anna Dysholm Diplomerad,auktoriserad Internationell Hudterapeut

*

2012-03-15 @ 14:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0