Heading forward whit love

Underbara dagar njuts i fulls muggar med utetid, solglasögon och planering.
Så, gott folkens i juni bor vi permanent i Piteå :) fantastiskt blir det om än jag/vi kommer sakna mycket av Oslo speciellt alla de fantastiska människor , mina vänner jag mött och umgåtts med, jobbarvänner, barnfamiljs vänner , jobb, uppdrag, jaaa massa massa :) men detta kommer alltid finnas med mig och alla som inspirerat mig och varit mig nära och gjort mig så gott stays in My heart<3 tack! Och nästa sväng möts vi i Norrland:)
Men än är det inte över, några månader kvar. Lets go!

Karnevalen igår var lyckad och barna hade gjort så fint med pynt och fika:)
Vhilja gasade runt och jag jagade alla barna haha:) det är en flock kring oss när jag hämtar, kollar vad jag har för lipsyl , om jag kan sjunga ja allt möjligt , vhilja är väldigt noga att precisera att det är " Min mamma" så söt!
Succé !

Storstäd idag hemma endast kvar fönster, bra tips på fönsterrengöring som är bra?? Utöver det vanliga på butiken som jag tycker är medium:/

Vhilja växer så det knakar och orden, talen, språket blir allt tydligare, självständigheten " jag kan och klarar själv " påminner mig om att tiden går fort fram.... Min lilla bebis är en liten tjej som vet vad hon vill:)
Idag handlade vi och gjorde tacos , målat sett film och imorgon ska hon vara hemma med mig:)
Hoppas på bra väder för få blir det utebus med matsäck, reptilparken och kolla båtar vid aker brygge:)

Vhilja uppmärksammade idag att fröken på dagis hade på ett glittrigt halsband och såg då även att mitt bling bling halsband var avtaget och utbrister
" men mamma du må hjem og ta på glitter ha det " och en puss på det :)
Ja du lilla divan min:) älskar dig gränslöst!!!:)

Gör en lite bättre rekommendation imorn eftersom mitt minne på tel är fullt så bilden kommer inte med men kolla in mina ögonfransar efter att bara efterbehandla nu 2-3 ggr / vecka med Nulash :) flotters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0