Internationella kvinnodagen

Vilken Underbart härlig dag! Bus och skoj hela dagen lång:)
Mys morgon med god frukost som vhilja delar av tycke var " teit" dvs töntigt , fjantigt , prommis med hundarna , och vhilja har ju så många beundrare så hon blev bjuden på yoghurtglass med strössel och fick det fastän det inte är lördag , lunch och vila på det för att åka iväg och träffa Siv kompis och mamma Lene och lillasyster Fröja och gå på bondgård på Ekeberg http://www.rideskole.no
Helt super fint där och fantastiskt när man går omkring bland alla djur som är lösa ! Hästar, getter , grisar, hönor, påfåglar m.m en del går på olika sektioner men fortfarande lösa.
Siv och vhilja har lek och busat sprungit ibland alla djur och haft en toppen dag 10/10 :)
Jag och Lene har pratat om allt möjligt och snart blir det middags dejt med småbrudarna:)
Ett trött gäng avslutade med pulka i snön och fritt fall i snön för att styra hem kosan till en klar middag :)
Allt som allt var jag och vhilja ute från 11 - 18 :) bra dag!

Nu blir det Karlsson på taket innan sängen kallar för fröken vhilja.
Och en trött mamma som ska koka lite ingefära te och mysa med min sambo bambo:)
Älskar trötthet efter en utedag med massa skoj:)

Hett till sommaren snygga jeans shorts med en snygg top eller något oversize linne/ tröja till minnetonkas läckert.
Så då beställer jag ett par låga, och var väldigt sugen på ett par höga med så kanske jag tar dom med;) får se hur jag gör!

God kväll alla out there !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0