Love

För en dag!
Frognerlekpark med clowner och massa bus, hela familjen och hundarna.
Strålande sol och glass , kan inte bli så mycket bättre , graderna är +15 och man riktigt känner hur lätt allt blir när solen och värmen är här!

En super trött vhilja sover än i vagnen likaså hundar och en Jesper , jag och min energi kan inte pn på dagtid , ögonlocken kan inte hissas ned.

Planerna för kvällen var egentligen ut på en festligrunda med vänner med efter denna dag spenderas kvällen med familj , blåsmålning och senare kort på solig balkong med bästa Jesper:)
Hittade även en tusingfoting, gul, idag som vhilja skulle ta på 5 skor försökte ta på den men hon tyckte " den var så obehaglig och äcklig" så vi la tillbaka den:) söta unge!

Nästa onsdag åker jag till Piteå och kommer vara i 2,5 vecka och ordna med massa saker ... Så spännande!
När jag kommer hem ska modeller ordnas för make up photosession för ett än hemligt ändamål... Mycket hemligheter men snart är allt "in the air" och det Glädjs jag åt:)

Rekomenderar:
Pure gloss for lips Jane iredale är helt fantastiskt ! Håller super och finns i massa olika färger är mineral baserat och med plantämnen, ger fantastiskt lyster och plumpar.
Snygga läppar som blänker i solen :)
Fresh!!!

Nu ska en prinsessa väckas som säkerligen vill gå ut en sväng till!
På med joggning skorna and play!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0