Life is good

Bara helt crazy mycket att göra om dagen och så fick jag hit min älskade vän Marie som jag saknat henne.
Mycket prat och uppdatering:)
Vhilja har lekt massa med Marie och tycker det är så kul.

Igår var det en liten tjej fest för mig , karro och Marie. Hilton cocktail bar och mojito i VÄRDSKLASS smasken.

Idag spenderades hela dagen på Ekeberg djurgård med ridning för Vhilja och grillning OCH mjukglass toppen dag. Jag fick till och med äran att bli stångad av en get vilket inte var skönt alls, då har man i alla fall prövat de!

Paltmiddag hos åbbe och karro, hemgjord såklart super gott.

Och hemma bus inne fick avsluta dagen som vart suverän!
Marie har även döpts om av vhilja till maria som mommo.

Nu film och chips , Catch 44 blir det verkar bra.
Sen så såg vi ju denna Paranormal activity i alla fall men missade en del för ögon blund men shit jag tycker sånna filmer är skärmande. Ända ska man se det??!

Rekommenderar:
Nimue Multi Rejuvenating serum

En booster som bl a innehåller askorbinsyra, peptider och mineraler. Rekommenderas till alla hudtyper (ej känslig) som behöver en energikick. Perfekt sommar-booster. Användes under dag cremen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0