Our planet

Idag var jag med om en surrealistisk upplevelse då jag Gick mot stan. Vid Tinghuset så blev det polis och ambulans uttryck en man tände på sig själv kort förs skrek folk att det var rökbomb, men det var alltså denna man som gjort detta mot sig själv!
Stod väldigt nära så jag såg allt tydligt från det avståndet men , obehagligt.
Läste tidningen att det var allvarligt och att han ligger i konstgjord koma.
Folk blir lite på spänn när det sker något efter allt den 22:a.

Dagen har bjudits på fixande, hälsa på vännen på Adam och Eva Nedre+Grensen 8 mycket trevligt.

God middag och lugna aktiviteter hemm för en trött vhilja efter en späckad dagisjobbdag. Imorgon så skall det vara 17e maj feiring en dag i förskott då 17 maj är röd. Detta ska firad med majtåg, sång, grillning och utelekar hoppas på toppen väder:)

Nu ska vi kanske se denna film men ärligt så tror jag inte att jag kommer våga , får se då om man hinner innan de skall igen .

Rekommenderar:
Essie Nagellack

Lacker som noga följer modetrender och lanserar nya färger som matchar säsongen. Nagellack från Essie innehåller inte heller formaldehyd, DBP eller toluen. Och har super snygga färger. Här nede 2 favorier



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0