Summer Times'

Åååå vilket väder ! 27 grader och vi gör stan.
Vhilja har en kort dag på dagis så vi hinner uträtta lite tråkiga ärenden innan hon ska hämtas och följa mig och göra håret , Marie med.
Idag blir det långt och färg, lite fräschare koppar.

Dagarna är ljuvliga trotts att det är mycket att göra och jag skulle behöva en assistent som jag kunde skicka iväg på massa tråkiga uppdrag.
Lämna in papper under morgondagen och sen adda lite mer flytt kartonger.

På lördagen går "Bye Bye partyt" sv. Stapeln det blir super kul och vädret ser lovande ut.... Massa sol och vänner kommer göra dagen toppers!

Huvudsmycket var hittat och ska nu kolla med Kajsa om hon ska ha ett sådant lite annat än vad som var tanken men tydligtvis så är det ju slut i hela stan, men detta var super fint.

Hundarna flåsar så nu blir det skugga och vatten samt en iskaffe efter en utsökt lunsj på Habibi Café .

Rekommenderar:
Än en gång så vill jag rekommendera
Vitamin C moisture mist.
Perfekt att återfukta, lugna beskydda speciellt under sommar månaderna !
Helt fantastisk! Spraya över make up för glöd och så sitter make upen bättre

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1733061/images/2012/pic_203637827.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1733061/images/2012/pic_203637846.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0