Marvins begravning och Kajsas födelsedag

idag så var det dags att ta ett sista farväl av marvin som barnn inne i en lägenhet i piteå för 3 v sedan, idag skulle han blitt 29 år gammal. strålande sol och fint väder... denna tunga dag för speciellt hans familj speciellt för hans fina broder marlon! kajsa syster och hennes kompis jossan sjöng inledningssången på begravningn tears in heaven=) sååå fint många ögon var blöta.....vackert vackert!
mycket fin begravning och massa vänner var närvarande för att visa respekt och delaktighet....
familjeen hade anordnat allt så bra, efter allt var klart på kapellet bar brodern + hans vänner ut han ända tills vart han skulle få ligga och sova! mycket känslor, tårar och kramar delades denna stund och det var fint samtidigt sååå emotionellt!! vackert vackert avslut!

smörgåstårta och jordgubbstårta bjöds det på sedan. och efter dett fina avslut hade alla en harmoni.

efter detta så åkte jag jesper vhilja och mamma till vhiljas läkartid angående magen nu har hon fått ett preparat som gör att tarmen inte tar upp lika mycket vätska därav blir det bättre för vhilja( förhoppningsvis)

Min lillasyster fyllde 17 år idag grattis fina kajsa. tomas sabo, pengar, hudvård(fr oss) och mer smycken samt turkiet resa(redan avklarad) var presenter=)
speciell födelsedag. denna minns hon alltid.. hon firas nu av vänner på fest=)

jaa jag har vart i stallet och jesper följde, åt adana, å jag har börjat äta lite kött igen, men bara lite...hahah så idag åt jag lilte kebab, men det kännes skumt, ska ta det lugnt med köttet!
chezzi fick vila så nu är det rida för hela slanten!

sova och kramas med älsklingen=)

ta hand om er och skiljs aldrig som ovänner.... var rädd om varandra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0