Då ligger man i lä..

De var då helvete vad du bloggar Anna. Du får ju mig att framstå som, ja vad ska jag säga, dålig helt enkelt..
Det kan ju bara bero på 2 saker: 1, att du har LITE mer fritid än jag eller 2, att det helt enkelt händer lite mer i ditt liv än i mitt.
Jag tänker inte analysera det djupare än så.
Idag har jag varit i Falkenberg och jobbat på min härliga hudvårdssalong "Skincare by Me". Jag har riktigt trevliga kunder så det är kanonkul att komma dit varje dag!
Det är så himla roligt att jobba då allt är mitt och det är jag som bestämmer.
Det är en sådan frihet som jag önskar att alla snälla människor skulle kunna få känna. Bland det värsta jag vet är att ha någon trög chef utan hjärna över mig som tror sig veta bättre. Blä! Men alla ni som är dumma kan gott ha en sådan chef. Ni förtjänar varandra kan man säga=)
Jag ska ta lite kort på salongen och lägga ut här på bloggen så alla kan få en liten titt som inte varit där än. Kul va??

Igår tummade jag och Jonas på att vi skulle städa i morgon, vilket tyvärr är idag...
(helt sjukt att vi tummar på att städa, vi är 1, inte syskon som delar rum eller 2, inte 14 år.) Men så funkar det i detta härliga hushåll.
Jag har redan diskat så jag tog en rast på en timma. Såg ett gammalt avsnitt av Gray´s. Me like a lot!
Helt plötsligt ringde Jonas och sa att han blir sen på jobbet.
Antingen så har han anställt en sekreterare som han kommer göra sig olycklig med eller så kom han på att det var städkväll.
Smart kille...NOT. Kommer spara hälften av städet till honom. Det är så vi jobbar i detta jämlika kärleksfulla förhållande.
Jonas kvinnor:
Den eventuella sekreteraren



Och jag, a.k.a städerskan



So long People, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0