jaaaa va ska man säja, man är ju inte direkt överglad i alla fall!

Igår alltså den 10e mars så var vi då på våran resa genom den norska sjukården pga att våran dotter vhilja har haft en skelning sedan födsel trotts påtryckningar från mig och Jesper så har dom INTE velat kolla upp detta pga dom ansett att det varit en helt normal sak! men efter mycket om och men så fick vi tillslut komma till en ögondiktor, där detta visar sig vara ett OERHÖRT stort fel... Vhilja våran älskade vhilja är blind på vänster öga, pga en outvecklad synnerv! chocken, besvikelsen, och den totala maktlösheten kom som en tsunami emot en PANG.... detta är bestående, och alla som inte vet vad det är så är det ej botligt!! det som hade kunnat vart annorlunda var om dom från BVC eller Helséstatjonen som det heter i Norge sänt oss till en ögonläkare första 1-3 månaderna, då hade man kunnat rädda mer av hennes seende, kanske hon kunnat se mer färger, kanske hon kunnat se konturer ja det man aldrig kommer få veta! jag är såååå ledsen och att man litar på folk som jobbar med detta dagligen som i sin tur inte vet vad det snackar om gör mig AS FÖRBANNAD!!!!!!!! Helt sjukt att folk kan med det!!!!

Det blir så klart anmälan, fösäkringsärenden och en massa mer tester för Vhilja innan detta är klart!
men upprättelse ska hon ha för detta slarv hon blivit utsatt för!!

Hon är i alla fall en super gla´unge som alltid skrattar och är full av energi, detta fixar hon, men att dom tagit i från henne en chans till ett bättre seende är inte OK!!!

More to come om detta!!

nu ska jag äta midag som min Älskade jesper har gjort, kycklingbiffar med potatis och sås, samt en fräsch sallad mmmmm.....   helt slut i huvudet efter att man tänker i 180 varje vaken minut.

Allt för vår dotter!   Bye folkens

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så himla ledsen och arg för er och Vhiljas skull! Du är beundransvärd Anna så som du kämpar och har dig! Massa kärlek till er!

2010-03-11 @ 17:23:58
Postat av: Fatima

Jag är så himla ledsen och arg för er och Vhiljas skull! Du är beundransvärd Anna så som du kämpar och har dig! Massa kärlek till er!

2010-03-11 @ 17:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0