Lördag kväll=)

Jaaaa då har jag, Vhilja och Elvis kommit hem från våra vänner som kommit hem från Filipinerna... Fräscha var dom, och roligt har dom haft, sett bilder å det såg HELT fantastiskt ut.
Resedeltagare: Åbbe, Tjogga, Erika, Och Lisa Latino=) mycke kul att se er!
De första 3 nämnda hade skaffat sig tatueringar som var mycket fina=) kul det bli som ett x-tra starkt minne!

Vhilja är lite halv risig, snorig och lite febrig, men hon är en stjärna i alla fall=)
Nu ligger hon och nanar i sängen...
Jag ser melodifestivalen, och det finns ju faktiskt några bra låtar som inte är typiskt slager.
kul att se, denna unga tjej blonda är ju HELT super duktig och kommer bli en bra artist Anna heter hon, vackert namn by the way=)


ok men nu ska jag ägna mig åt mitt, jesper är kvar hos detta hemkomna gäng!
...usch nu är det manboy låten haha, ta mej här ifrån

klart slut varulvstjut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0