Tisdag 23e.....och ögonläkare!

Idag vaknade jag kl 08.00 och som vanligt så väcker jag då våran dotter, jesper jobbar natt och kommer hem 6 och går då raka vägen i säng, men killen kan ju smyga!
i alla fall så var jag inte pigg ALLS..... detta grundar sig i att jag drömt MASSA maritter(drömmar) nightmares, ja vad ni  nu vill kalla det... jag drömde att en man gled om kring i läggan och efter ett tag så stängde han av laptopen som låg i min säng eftersom jag ser på tv på natten, det otäckaste att när jag vaknade ordentligt var den avstängd!!! fy fan, jag är ju lite vidskplig och sånt här nattotäckeri gör ju inte saken bättre, men så smart som man är så envisas jag ju ändå att se massa skräckfilmer och ångrar mig direkt efteråt.... Fatima you know what i mean=P

men jag och Vanilja hade en trevlig morgon med frukost och bus och sång, sen så la jag mig och vilade 1 timme medans vhilja hade sin första vila=) super skööööönt!!

ja i alla fall så var vi kl 14.30-16.00 hos ögonläkaren och det är bekräftat nu Vhilja blir blind på vänster öga och det hon har heter:

Underutvecklad synnerv (opticushypoplasi)

detta går INTE behandla, men hade dom på BVC gjort rätt skulle dom  sänd oss tidigare till en en speciallist(som vil ville) tidigare mellan 1-3 månader så hade hon kunna få bättre skärpa och det är mycket!
tacksam är vi att det inte var nå värre! och på Vhilja kommer det alderig märkas, hon blir precis som alla andra brara massa bättre=)
vi ska göra en massa mer tester bara att kolla upp allt super nog!

men dagen i övrigt har vart så mysig...promenad med familjen, middag och massa bus och mys med våran lilla tjej=)  haha ha osså ser man ju Norska Paradise Hotel, dom är så jävla lattis!!! att dom kan me och göra bort sig så... nu ska jag ha lite sömn och en film på det=)


Fatima: du är min bästa häng ut kompis, saknar en friktig Fatima och Anna fest, men det får bli ett vinteraspect=)
saknar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0