klipp and style

ala cecila på toni & guy.  resultatet var kempe bra=)
kul söndag. luggen är på plats med mitt  kalla mörka lila skimmrande hår  fancy.
på schemat sedan var det snöbus med lillan och första snöäten haha mmmmm tyckte vhilja usch tyckte moi,  men klart hon måste få smaka lite  snö, sen får ju alla tycka vad dom vill....
det finns ingamaskar el larver i snö men det är väl inte det bästa att spise heller ;)

mysig helg har vi haft med massa familje tid
så efter stadsrundan i lördags så är vinter outfitten bestämt... canada goose, timberland skorx2 och helly hansen to my darling=)
detta  blir la superbe=)=)

min beloved lillsis kajsa har sjungit för lucia kanditaterna idag och det var som jag visste och fått höra awesome! top noche.

nu jobbar  jesper och jag ser robinsson och myser med elvis.

go kväll/natt
smack*

Lulan och Mami i snöbus=)
sleeping beuty*
Min ögonsten, bara se=)
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0