soon weekend me love

underbara helgen kommer med stormsteg efter en arbetsvecka som har vart bra, men massa nya fasta kunder och massa trevliga behandlingar ala medicinshudvård på salongen. underbart kul!
ihelgen blir det fix av mitt hår, färg och klipp, fredag och söndag så kul, det behövdes verkligen i detta risbo som det känns.

vhilja har börjat sova på madrass på dagis och det går suuuper bra, vagnen blir numera stående hemma och Lulan blir bara större och större.
Blir stan lördag med vhilja och jesper ska där möta upp siri och adrian.
Lördag på kvällen skall jag och shara dricka ltt vin med litt andra tjejor och dansa ltt  pole och så  blir det säkert ut en tur=) kul.

i helgen blir det  julklapps shopping och julestök  hemma hos oss underbart.
så julen ska vara på plats söndag och 1a advent.

min lillasyster kajsa som förhoppningsvis bli framlottade som piteås lucia var med i Piteåtidningen i ett repotage men  heluppslag och blid, kommer snart ut.
underbart  vacker och helt otrolig tjej. only the sky will be the limit for her, endless......:)

nu ska jag steka lite fiskpinnar till jesper när han kommer strax.
vhilja somnade fort och ligger nedbäddad i sin säng som en liten ängel....

ha enn fin kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0