Pole dancing...

det går jag och det är såååååå bra träning och super kul verkligen=)=)

Idag var i allafall vhiljas första inskolningsdag på dagis, spännande och nervöst men vhilja var jätte duktig och klara sig fint, finaste lilla vhilja.... men nog känns det konstigt  och skrämmande samtidigt kul för vhilja att få göra detta, kompisar och äventyr, men att låta ån annan göra det som jag gjort , trösta henne och föda, det blir en omställning för jag vill att det ska vara perfekt och det kommer det inte alltid att vara, men detta lär hon sig saker av med såklart, självständighet och grupp och vänskap. Älskade lilla gumman kommer vara i mina tankar HELS DSGSRNS LÅNGA!

imorn andra  dagen, och så ska hon vara där själv första gången...
mamma hjärtatär gråtigt!

Elvis ska på återbesök och detta tror jag blir ettbra besök med bra besked, elvis har verkligen gåt från 0-100 på 1 vecka=) vår lilla fighter......han ska klara sig magkänslan är helt lugn=)

nu  blir det  karbonademackor på formfranska, dressing  sallad lök gurka MMMMMM jesperlyxar till  en kvällsmaka  av  rang=) the topp is  he, and tall as hell=)

adjöööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0