schwiss så va helgen over..

jobbade igår, och resterande av familjen Jesper och Vhilja + Åbbe åkte till sverige strömstad/Svinesund för shopping av  mat och annat diverse behövligt! så nu är frysen än en gång proppfull med massa smarrigt  och dagen var super för dom och Vhilja fick en kul utflykt=)
Pizza+ Max blev maten den dagen haha=) ibland måste  lillgumman  få unna sig nått riktigt gott!

Efter jobbet innan gick jag och Jasmine och tog en "efter jobbet öl+vinglas" och surrade , det var ju sensation white igår som vi egentligen skulle gå på men tyvärr inställt (faktiskt) (skönt) så kan det bli, men vi tar igen det i sensations whites hemstad Köpenhamn, tror faktiskt det är bättre där.
Men HERREGUD hur en del gick kläda!! haha jag och  Jasmine fick oss några sköna skratt DELUX, och det  var så små de som alla gick i stan med dessa pinsamma vitakläder, vad hände med en trendig vit outfit... nämen här var det snack om att visa hela röven/tuttarna/silverhår/ ja allt obehagligt!
Jag hoppas nivån är bättre på senastion i köpenhamn!
så nej, inte värst besviken att det inte blev nå.
Vi spenderade kvällen med bus och matupplock, haha=)
så är det  med det!

Måste påminna mamma om mina Barbiedockor, om hon ska till seskarö kan hon ta dem med =)

en anna festlig sak.... Mamma ringde tidigare förra veckan och medelade att Jan ska bjuda oss hela familjen på  en ALL INCLUSIVE till ett varmare land i syden=) yeeeeeaaaahhh!!! Tusen tack Jan hur snällt som helst och välbehövligt! man kan säga att det är mammas förskottspresent till 50 års dagen som äger rum den 25 December 2011=) och detta skall firas BIGI  TIME!
Även Jespers 30 års dags den 4 November 2011 skall firas rejaaalt!
Så imorn ska jag säga till på jobb om semester+ måste höra med mamma vart? när? hon tänkt=)

Idag har vi vart ute från morgonen och lekt+ vhilja har tagit fram(ut) sin trehuling... i sommar trampar hon själv=) älskar  att vara ute från f.m . Gungat, haft mission imposibel show för en skrattade vhilja+jesper.... svårt att berätta vad den går ut på men kan tänka mig att den ser riktig lustig ut. så nu är det lite vila innan vi tar oss av andra delen av denna dag=)
Elvis är i en galenperiod och bara springer och busar+ försöker smita... denna lilla elvis=)

Nu ska jag faktiskt ta en kaffe och en apelsin scones=)

Adios
lite ST TROPEZ spray tan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0