Singing in the sun

Hämtade vhilja idag från dagis och hon lekte och dansade i gymsalen med sina polare på sin bas.
Dunka dunka var det haha=) och sen lekte vi lite innan vhilja fikc en liten torsdags gotteri, Liten ost från mac donalds, ibland måste man ha lite vardagslyx. Dom hade haft turdag som är väldigt vanligt på dagise underbart! behöver  då inteoroa sig att dom inte får  vara ute, dom är ute heeela tiden! så visade vhilja mig massa roliga saker på avdelningen visatte upp tid för föräldrasamtal den  10e maj  kl kvart  i 3, och så packade vi oss iväg och tog bussen till stan. Så tog vi ett pitstopp och fick oss en glass i sommarvädret mums! en sväng förbi jobb och ta dagsuppgjör och så fick vhilja träffa lite mer av mina arbetskollegor från adam&eva.
sen gick vi runt och mata duvor å dom kom suuuper nära, en jäkla stor fiskmås kom usch dom ser onda ut, då gick vi. Vhilja tycker det är så spännande med djuren, så kul. nu kan hon härma:
Hunden
Katten
Fågeln
Björnen
fisken(swizz swizz)
hästen
ko
får har säkert glömt nån, men hon pratar  på för fullt lill norskan=)

lite kvällsmys efter promenad med elvis
sen sussade min pärla gott=)

Sen har jag röjt hela bombnedslaget hemma, vhilja tornadon andersson i kombination med en klädletande mamma anna är NOT a good combo haha=)

Nu inväntas jesper från övertid på jobbet, så blir det lite tv och sen tackar jag för mig.
Paradise Hotel har utröstning idag=)

Imorn är det påskfrukost på dagis=) hoppas både jag och jesper hinner, men kan kanske bara bli jesper denna gång:/ så är det ibland!
Ska Göra en St Tropez spraytan på en kollega från adam&eva.

Nu  säger jag adios och  goder afton!
P.s vill göra om på balkongen snarast!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0