Filled whit LOVE!

Igår anlände mina udnerbara familj hem Vhilja och Jesper!

Vilken TOTAL lycka, kärlek och glädje. Vhiljas blonda lockiga hår, och en gulblommig klänning kom emot mig med ett leende som kunde lysa upp vilket vad som helst, Jesper så lång och ståtlig det bästa man kan ha=) Välkommna hem mina älsklingar det har vart tomt utan er.

Idag har jag och vhilja haft sovmorgon till kl 09.30 vhilja var febrig och varm men ändå i bra form och sen bar det ut i solen i parken och gungat, ätit glass, frukt, karbonader och jordgubbar... UNDERBARA dag. och OJ vad hon börjat prata denna lilla kalaspingla, sättningar och ordkombinationer som mamma är stolt.

Tiden hemma för er har säkerligen vart fantastiskt!  nu vilar lilla sessan och jag plockar i hop alla e fina sakerna hn fått av all familj hemma, ni är underbara och jag saknar er.

En till positiv sak=) min lillasyster Emma ringer och berättar att på onsdag kommer hon hit JAAAAA! så himla kul, vi längtar! Förövrigt kom jesper och Vhilja hem med en STOR sol fina vädret idag som det inte vart på hela sommaren. Nu väntar vi in papi jesper och ska äta en familjemiddag...          livet är helt fantastiskt och jag njuter varenda sekund!

nu skall det plockas lite mer sen ska elvis badas=)
ha en fin dag allesammen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0