Solen gör oss gla´

en hel dag på strande med massa god mat, frukt glass och massa sol och bad gjorde dagen helt perfect!
Varvade ned hemma, med böcker och en sjövild liten vhilja som höll låda framtills läggdags haha=) ja denna lilla tös hon kan det med att göra humöret på topp...
underbart att få vara femiljen när man inte vart samlade och lediga på lääänge tillsammans, det är lycka det!

Mina systrar är och svirar på Festival ala Piteå dansar och ler, haha=)

Har pratat med fina Eirik idag och det ska bli så kul att träffa han och alla de andra till v, men alltid trist att lämna en semester och nu när vädert blitt så bra=)

nämen det är bara att se framemot den 18 sep då vi alla i familjen dycholm med repektive åker utomlands till Turkiet=) ala al inc.=) yeaaH!

Adam och eva vänner ni är bäst

skall nu äta sen middag med käraste jesper som kockat i hop lite hemliga smårätter typ tapas=) mmmmm och ett glas rött till det gör kvällen ung=)

Have a nice evning!


mami, vhilja och kyllingen=)
mitt allt, min solstråle min vhilja=)
vhilja dansar waka waka
Eva-Maria, Jens och lilla Lea, vhiljas kusin 3 v fina
du är fantastisk mamma lilla mamma i love u=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0