summer an rain and lods of love...

veckorna går fort fort och tiden sependeras med underbara jobbkollgor från adam&eva i love my work och det har blit så otroligt fint där, ska lägga upp bilder imorn=)
vhilja lilla lulan pratar och pratar mer å mer, och det är bara huuur kul som helst, denna tid skulle jag vilja kunna stoppa och bara njuta i evighet!! när man vart borta bara 3 dagar märker man stoor killnad på vad om lärs och hur mkt hon utvecklas=) och en sak kan jag äga, hästar är enm stor del av vhiljas vardag, en barbie hät blå med lång man och en brun mjuki hät är favvosarna och ett rosa sminkbord med pegel och massa lådor och en hårfön (bebistillverkad) är bara toppen, denna har hon fått av min kuin li och hennes dotter tilde med familj=) tuusen takk!!!

Lite omstriktureringar på jobb ker, men bara till det bättre.
Vhilja och älklingen jesper åker snart hem för att spendera tid hos familjen hemma i Piteå, sen ka jag har semeter 2 veckor i juli i slutet som skall njutas hemma i p-town med familj, vänner, hästar och bara ledighet i allra högsta grad!
Imorgon skall jag och min vän Erik Thorsen , år tiondes frisör och årets stylist ut och ta oss ett glas=) Cia min undebrara cia var på besök för 2 dagar sen, vhilja tyckte detta var en höjdpunkt=) På dagis idag har dom haft lation dag med dans och jag motto ett videoklipp från dagis när hon och hennes "kille" buggar loss och avslutar detta med en sstooor kram =) så otroligt sött man får tårar i ögonen, varje sekund att vara men denna härlighet är en lycka!! jag , matilda och harlem har skrattat kopiöt på jobbet idag, herregud vad härligt gäng man är i=) i dag har jag haft adiministrativ dag på jobbet och momomsatt produkter phuuu mycket det altå, men hann klart allt. i helgen blir det jobb och sen å kall det spenderas tid med härliga familjen som den bästa avslutningen. har känt mig väldigt trött i kroppen, nästan lite juk, men sjukan opar vi under mattan och så tar vi nya tag =)

fulla listor på jobbet med massa kunder som skall tas hand om och få den ultimata behandlingen detta får du åklart hos oss på: faceit.no kolla in hemsidan=) har haft besök av johan uhlan och jeper och han åkte iväg för att ta en fredagspils=) enyoj grabbs=) tack än en gång mina underbara familjemedlemmar och vänner de som jag hann träffa under min korta med otroligt fina tid hemma=) more to come i juli=)

God kvellers:=0)

=) a long time ago=








vakkra 18 åriga kajsa=)=) love u!
=)

min älkade småsystrar


min älskade ,mamma=)=)

mina

det bästa jag har , opch någonin kunna få=) vhilja min ängel, ljuset i allt ! mamma äslakr dig!


Kommentarer
Postat av: joanne

så många bra bilder, du e så fin anna =)

2011-06-18 @ 01:56:51
Postat av: anna=)

åå joanne=)=) tusen tack fining=)

du är helt fantastisk, saknar dig ha en super ferie=)=)

2011-06-29 @ 21:19:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0