Underbara Piteå

Nu har man befunnit sig hemma och haft en super mini semester för att fira lillasyster Kajsa som blev 18 den 10e juni och vi hade det super kul. Hälsat på svärmor på sjukan som har blivit bättre, umgåtts med kula människor och mys med min familj. Awesome time ka jag säga. Igår så var vi på challenge och åt grillbufe' mums alla utom kajsa var med, för hon var på personal fest med röda lyktan gänget. Har varit hos min fina chezzi och gosat med henne...saknar västligare lite. Och mest av allt saknar jag min underbara lilla vhilja aka kulan, och min underbart fina, snygga sambo Jesper, ååååå jag längtar tills imorn då man får komma sig hem och vara med dom, och lilla Elvis såklart. Nu blir det hem till mamma för att packa och umgås där. Men snart kommer jag igen, juli ska jag och vhilja vara här och innan dess så är jesper här. Adjösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0